اپلیکیشن مدیریت ساختمان پاردیک

با توجه به تجربیات مدیران و ساکنان مجتمع‌های مسکونی که با چالش‌های متعددی در مجتمع و ساختمان خود همچون ، پرداخت شارژ، تعمیرات ، پرداخت قبوض عمومی ، رزرو امکانات و مدیریت امکانات و ساکنین و … تیم توسعه نرم افزار شرکت خانه هوشمند پاردیک با تحقیق و انجام مصاحبه‌های مکرر با مدیران و ساکنان مجتمع‌های مسکونی و شناسایی مسائل و دغدغه های آنها و نیازهای مدیریت مجتمع‌ها و عدم بهره‌وری بهینه در خصوص استفاده از امکانات مشترک، شروع به تحلیل داده ها و اطلاعات جمع آوری شده کرده و با تکیه بر تکنولوژی‌های پیشرفته و تجربه توسعه نرم‌افزار، برای رفع این مشکلات در ساختمان ها و مجتمع های بزرگ کردند شروع به توسعه "سوپر اپلیکیشن مدیریت ساختمان " کردند.

هدف اصلی ما از ارائه این اپلیکیشن ، پلتفرمی بود که مدیران مجتمع‌ها وساکنان به سادگی بتوانند تمامی مسائل مدیریتی خود را حل کرده و از تمامی امکانات مشترک به بهینه ترین حالت ممکن استفاده کنند.

لازم به ذکر است که این نرم‌افزار نه تنها برای مجتمع‌های مسکونی، بلکه برای هتل‌ها نیز قابل استفاده است و برای آنها نیز امکان مدیریت اقامت مهمانان و بهره‌وری از امکانات خدماتی را فراهم می‌سازد. این تنوع کاربری نشان از ارزش افزوده بالای این نرم‌افزار برای صنعت مسکونی و هتلی را دارد.

"سوپر اپلیکیشن مدیریت ساختمان پاردیک" به عنوان یک راه‌حل نوآورانه در مدیریت مجتمع‌های مسکونی ایجاد شده است تا چالش‌های مدیران و ساکنان این مجتمع‌ها را حل کند. این محصول با ارتقاء کارایی و بهره‌وری در مدیریت مجتمع‌های مسکونی کمک می‌کند و امکانات گوناگونی ارائه می‌دهد.

همان طور که می دانید مدیریت یک مجتمع مسکونی به تنهایی چالش‌های زیادی را در بر دارد. از تعریف واحدها و ساکنان تا تخصیص هزینه‌ها و مدیریت امکانات مشترک، این فرآیندها می‌توانند پیچیده و زمان‌بر باشند. اضافه بر این، ساکنان نیز به دنبال راه‌هایی برای راحتی و بهره‌وری بیشتر در استفاده از امکانات می‌گردند.این اپلیکیشن با ویژگی‌های منحصر به فردی که ارائه می‌دهد می تواند بسیار کاربردی باشد.

مدیریت واحدها و ساکنان

این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی واحد‌ها و ساکنین هر واحد تعریف شده تا به عنوان یک نقطه مرجع برای اطلاعات و مدیریت واحدها و ساکنین استفاده شود و در بهبود ارتباطات درون مجتمعی کمک می‌کند.

تخصیص شارژ و هزینه‌ها

این ویژگی به مدیران امکان مدیریت و تخصیص شارژ و هزینه‌های ساختمان را با دقت و کارایی فراهم می‌کند. با این ویژگی علاوه بر تعریف فرمول شارژ ماهیانه، هزینه‌های مربوط به نگهداری و به‌روزرسانی امکانات مشاعات مانند تاسیسات، پارکینگ، و لابی را به راحتی می‎توان تعریف کرد و به واحدهای مختلف تخصیص داد. این فرآیند به صورت آنلاین قابل دسترس است و به ساکنان این امکان را می‌دهد که به راحتی هزینه‌های خود مشاهده و آن ها را پرداخت کنند. این ویژگی به مدیران اطلاعات دقیقی از وضعیت مالی ساختمان به ساده ترین حالت ممکن می‌دهد تا بدون مشکل و خطا تمامی فرآیند های مالی ساختمان انجام شود.

رزرو امکانات

این ویژگی به ساکنان این امکان را می‌دهد که امکانات مشترک موجود در ساختمان مانند استخر، سالن ورزشی، و سینما را با کمک چند کلیک ساده رزرو کنند تا امر مدیریت امکانات بدون خطای انسانی انجام شده و همه ساعته در دسترس ساکنین باشد. ساکنین به راحتی می‌توانند امکانات تعریف شده توسط مدیر ساختمان را مشاهده و رزرو نمایند. یکپارچه سازی پلتفرم با دستگاه های آکووکس این اجازه را به ساکنین میدهد تا این سیستم به طور خودکار ساکن رزرو شده را تشخیص داده و دسترسی تنها به فرد مشخصی که در زمان مشخص رزرو کرده است، اختصاص داده شود. این امکان به ساکنان اطمینان از امنیت و دسترسی به امکانات بدون نگرانی از دسترسی دیگران می‌دهد. این ویژگی به بهبود استفاده از امکانات مشترک می‌پردازد و از ایجاد تداخل‌ها در استفاده از این امکانات جلوگیری می‌کند.

تشخیص پلاک خودرو برای مدیریت پارکینگ

سیستم پلاک خوان خودرو، مدیریت پارکینگ بسیار راحت تر شده و به ساکنان امکان می‌دهد که به راحتی وارد پارکینگ شوند. این سیستم خودروهای ساکنان را تشخیص داده و درهای پارکینگ را به صورت اتوماتیک باز می‌کند. این ویژگی علاوه بر بهبود مدیریت رفت و آمد، در امنیت ساختمان نیز تاثیر بسزایی دارد.

رابط کاربری کاربرپسند

رابط کاربری ساده این پلتفرم موجب می‌شود تا حتی پیچیده ترین فرآیند ها در مدیریت یک ساختمان به راحتی انجام شود و بستری ساده و جذاب برای کاربران فراهم کند تا تمامی کاربران ساختمان از مدیریت گرفته تا ساکنین از استفاده از این پلتفرم لذت برده و از تجربه خوبی از ساختمان هوشمند خود بر خوردار شوند.

اپلیکیشن مدیریت ساختمان پاردیک

با توجه به تجربیات مدیران و ساکنان مجتمع‌های مسکونی که با چالش‌های متعددی در مجتمع و ساختمان خود همچون ، پرداخت شارژ، تعمیرات ، پرداخت قبوض عمومی ، رزرو امکانات و مدیریت امکانات و ساکنین و … تیم توسعه نرم افزار شرکت خانه هوشمند پاردیک با تحقیق و انجام مصاحبه‌های مکرر با مدیران و ساکنان مجتمع‌های مسکونی و شناسایی مسائل و دغدغه های آنها و نیازهای مدیریت مجتمع‌ها و عدم بهره‌وری بهینه در خصوص استفاده از امکانات مشترک، شروع به تحلیل داده ها و اطلاعات جمع آوری شده کرده و با تکیه بر تکنولوژی‌های پیشرفته و تجربه توسعه نرم‌افزار، برای رفع این مشکلات در ساختمان ها و مجتمع های بزرگ کردند شروع به توسعه "سوپر اپلیکیشن مدیریت ساختمان " کردند.

هدف اصلی ما از ارائه این اپلیکیشن ، پلتفرمی بود که مدیران مجتمع‌ها وساکنان به سادگی بتوانند تمامی مسائل مدیریتی خود را حل کرده و از تمامی امکانات مشترک به بهینه ترین حالت ممکن استفاده کنند.

لازم به ذکر است که این نرم‌افزار نه تنها برای مجتمع‌های مسکونی، بلکه برای هتل‌ها نیز قابل استفاده است و برای آنها نیز امکان مدیریت اقامت مهمانان و بهره‌وری از امکانات خدماتی را فراهم می‌سازد. این تنوع کاربری نشان از ارزش افزوده بالای این نرم‌افزار برای صنعت مسکونی و هتلی را دارد.

"سوپر اپلیکیشن مدیریت ساختمان پاردیک" به عنوان یک راه‌حل نوآورانه در مدیریت مجتمع‌های مسکونی ایجاد شده است تا چالش‌های مدیران و ساکنان این مجتمع‌ها را حل کند. این محصول با ارتقاء کارایی و بهره‌وری در مدیریت مجتمع‌های مسکونی کمک می‌کند و امکانات گوناگونی ارائه می‌دهد.

همان طور که می دانید مدیریت یک مجتمع مسکونی به تنهایی چالش‌های زیادی را در بر دارد. از تعریف واحدها و ساکنان تا تخصیص هزینه‌ها و مدیریت امکانات مشترک، این فرآیندها می‌توانند پیچیده و زمان‌بر باشند. اضافه بر این، ساکنان نیز به دنبال راه‌هایی برای راحتی و بهره‌وری بیشتر در استفاده از امکانات می‌گردند.این اپلیکیشن با ویژگی‌های منحصر به فردی که ارائه می‌دهد می تواند بسیار کاربردی باشد.

مدیریت واحدها و ساکنان

این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی واحد‌ها و ساکنین هر واحد تعریف شده تا به عنوان یک نقطه مرجع برای اطلاعات و مدیریت واحدها و ساکنین استفاده شود و در بهبود ارتباطات درون مجتمعی کمک می‌کند.

تخصیص شارژ و هزینه‌ها

این ویژگی به مدیران امکان مدیریت و تخصیص شارژ و هزینه‌های ساختمان را با دقت و کارایی فراهم می‌کند. با این ویژگی علاوه بر تعریف فرمول شارژ ماهیانه، هزینه‌های مربوط به نگهداری و به‌روزرسانی امکانات مشاعات مانند تاسیسات، پارکینگ، و لابی را به راحتی می‎توان تعریف کرد و به واحدهای مختلف تخصیص داد. این فرآیند به صورت آنلاین قابل دسترس است و به ساکنان این امکان را می‌دهد که به راحتی هزینه‌های خود مشاهده و آن ها را پرداخت کنند. این ویژگی به مدیران اطلاعات دقیقی از وضعیت مالی ساختمان به ساده ترین حالت ممکن می‌دهد تا بدون مشکل و خطا تمامی فرآیند های مالی ساختمان انجام شود.

رزرو امکانات

این ویژگی به ساکنان این امکان را می‌دهد که امکانات مشترک موجود در ساختمان مانند استخر، سالن ورزشی، و سینما را با کمک چند کلیک ساده رزرو کنند تا امر مدیریت امکانات بدون خطای انسانی انجام شده و همه ساعته در دسترس ساکنین باشد. ساکنین به راحتی می‌توانند امکانات تعریف شده توسط مدیر ساختمان را مشاهده و رزرو نمایند. یکپارچه سازی پلتفرم با دستگاه های آکووکس این اجازه را به ساکنین میدهد تا این سیستم به طور خودکار ساکن رزرو شده را تشخیص داده و دسترسی تنها به فرد مشخصی که در زمان مشخص رزرو کرده است، اختصاص داده شود. این امکان به ساکنان اطمینان از امنیت و دسترسی به امکانات بدون نگرانی از دسترسی دیگران می‌دهد. این ویژگی به بهبود استفاده از امکانات مشترک می‌پردازد و از ایجاد تداخل‌ها در استفاده از این امکانات جلوگیری می‌کند.

تشخیص پلاک خودرو برای مدیریت پارکینگ

سیستم پلاک خوان خودرو، مدیریت پارکینگ بسیار راحت تر شده و به ساکنان امکان می‌دهد که به راحتی وارد پارکینگ شوند. این سیستم خودروهای ساکنان را تشخیص داده و درهای پارکینگ را به صورت اتوماتیک باز می‌کند. این ویژگی علاوه بر بهبود مدیریت رفت و آمد، در امنیت ساختمان نیز تاثیر بسزایی دارد.

رابط کاربری کاربرپسند

رابط کاربری ساده این پلتفرم موجب می‌شود تا حتی پیچیده ترین فرآیند ها در مدیریت یک ساختمان به راحتی انجام شود و بستری ساده و جذاب برای کاربران فراهم کند تا تمامی کاربران ساختمان از مدیریت گرفته تا ساکنین از استفاده از این پلتفرم لذت برده و از تجربه خوبی از ساختمان هوشمند خود بر خوردار شوند.

بیشتر

اپلیکیشن مدیریت ساختمان