راه حل Akuvox برای ساختمان های اداری

سیستم ایمنی و امنیت

راه حل های ارتباطات داخلی Akuvox برای ساختمان های اداری را بصورت کامل تحت پوشش قرار می دهد ، امنیت فضای کاری افزایش یافته و صرفه جویی در هزینه های مدیریت کاهش یافته و در نتیجه یک محیط کار آرام و راحت را در اختیار شما قرار می دهد.

راه اندازی آسان

نصب و راه اندازی فیزیکی محصولات Akuvox بسیار آسان است. فقط نیاز به یک سوئیچ POE می توان طیف گسترده ای از امکانات (از جمله انتقال تماس ، Call Forwarding) را با یکپارچه سازی زیرساخت تلفن SIP برای دفتر یا شرکت راه اندازی نمود.

ادغام اینترکام با ارتباطات داخلی

تلفن های IP مبتنی بر اندروید و برنامه های تلفن همراه در دفتر نه تنها به عنوان یک سیستم تلفنی برای ارتباطات کاری روزمره بلکه به عنوان دستگاه های ارتباط داخل ساختمان نیز کار می کنند. علاوه بر این ، مزایای همچون پاسخگویی به تماس های جلو ساختمان (مراجعین به درب دفتر یا ساختمان) و باز شدن درب از راه دور فراهم شده است. با تشکر از برنامه تلفن همراه Akuvox ، شما هرگز مشتریان خود را از دست نخواهید داد و رضایت بالای مشتری را تضمین می کنید.

کنترل دسترسی به دفتر یا ساختمان

سیستم های هوشمند ارتباطی داخل ساختمان Akuvox نیز در صورت لزوم نیاز به پذیرش در ساختمان اداری را برطرف می کند (یعنی دیگر نیازی نیست با هر بار مراجعه یکی از کارکنان برای ورود شما یا یک فرد مسئول درب را برای او باز کنید). با استفاده از پانل های جلو درب Akuvox (اینترکام) که در ورودی های لابی و یا جلوی ساختمان استفاده می شود، می توانید از یکی از روش های تشخیص چهره ، کارت RF یا رمز عبور خاص استفاده کنید. میهمانان شما که برای بازدید از دفتر شما می آیند می توانند با کمک راهنمای ساختمان به راحتی شما را جستجو و پیدا کنند.

ادغام آسان

یکی از مهمترین مزایای محصولات Akuvox ویژگی یکپارچه سازی آسان آن با دیگر محصولات است. اینترکام مورد استفاده در لابی ورودی ساختمان می تواند با دوربین های تحت IP و سیستم های آسانسور کار کنند. در صورت لزوم می تواند اطلاعات ورود و خروج را گزارش کند.