راه کار اینترکام های Akuvox تحت تکنولوژی Cloud برای اتاق بسته های پستی

راه کار اینترکام های Akuvox تحت تکنولوژی Cloud برای اتاق بسته های پستی

راه کار  اینترکام های Akuvox تحت تکنولوژی Cloud برای اتاق بسته های پستی

امروزه با افزایش خرید آنلاین به دلایل مختلف اعم از شیوع بیماری کرونا، و همچنین بیشتر شدن ساختمان هایی با واحد های بالا، سازندگان ساختمان ها تصمیم بر ایجاد اتاقی برای بسته ها گرفته اند که عموما مملو از بسته های متعدد تحویل گرفته شده از پست است. که زمان زیادی را از نگهبانی ساختمان برای دریافت و توزیع این بسته ها می گیرد. آکووکس برای این مشکل راه کار ویژه ای را در نظر گرفته است.

 مرحله اول

مدیر ساختمان یک پین کد اختصاصی جهت دسترسی به اتاق بسته های پستی برای پستچی ایجاد می کند تا در هنگام مراجعه بدون نیاز به تماس با صاحب بسته بتواند وارد ساختمان شود.

مرحله دوم

پستچی برای دسترسی به اتاق بسته های پستی، یافتن نام صاحب بسته و قراردادن بسته از پین کد استفاده می کند، سپس بسته ها را تحویل می دهد.

مرحله سوم

ساکنان یک نوتیفیکیشن یا یک پیامک  مبنی بر تحویل بسته دریافت می‌کنند و بسته را تحویل می‌گیرند.

 

مدیریت هوشمند بسته پستی باعث صرفه جویی در زمان مدیر ساختمان و نگهبانی می شود.

 

تحویل بسته دیگر نیازی به کمک نگهبانی و لابی من ندارد. پس از دریافت کد، پیک می تواند به اتاق بسته که به صورت 24 ساعته قابل دسترسی بوده وارد شده و بسته را در محل مناسب خود طبق اسامی ساکنین قرار دهد.

 

امنیت بالا و دسترسی آسان به بسته های پستی منجر به رضایت هرچه بیشتر ساکنین شده است.

امنیت اتاق بسته های پستی توسط اینترکام های اکووکس تامین می شود ، به طوری که اینترکام ها تمامی وقایع و رخداد های مقابل دوربین را ثبت می کنند.همچنین ساکنین فوراً از دریافت بسته مطلع می شوند و می توانند در صورت تمایل آنها را تحویل بگیرند.

 

 

تحویل بسته های پستی بدون تماس به ایجاد جامعه ای سالمتر کمک می کند

از ورود به اتاق تا تحویل بسته، این راه کار نیاز به کمترین تماس فرد به فرد دارد.که به جلوگیری از گسترش عوامل بیماری زا مانند ویروس کرونا کمک می کند.

نظرات بازدیدکنندگان