راه حل Akuvox برای مراکز تجاری

راه حل Akuvox برای مراکز تجاری

Akuvox قصد دارد برای یک مرکز و یا ساختمان تجاری در مقابله با چالش های تجاری مانند افزایش بهره وری منابع، راه حل های داخلی با استفاده از صدا، ویدئو، امنیت، کنترل دسترسی و موارد دیگر راه حل مناسبی را ارئه نماید.

اهدف

  • کاربری آسان و انعطاف پذیری بیشتر محل کار برای کارکنان
  • کم کردن هزینه های کلی مرکز تجاری
  • تجربه عالی بازدید کننده از مرکز تجاری

راه حل Akuvox برای مراکز تجاری

ویژگی های آسان مبتنی بر برنامه هوشمند

از طریق برنامه Akuvox Vfone، کارکنان می توانند از طریق تلفن های هوشمند همراه خود از ویژگی های داخلی مانند تماس تصویری و باز کردن قفل درب از راه دور لذت ببرند. اینکار باعث می شود حتی اگر در دفتر کار خود نباشند هیچ بازدید کننده ای را از دست ندهند.

سیستم ارتباطی کامل

اینترکام هوشمند Akuvox مبتنی بر پروتکل SIP است. این ویژگی باعث امکان برقراری ارتباط بین هر سیستم پشتیبانی کننده SIP مانند سیستم تلفن مبتنی بر پروتکل SIP با این اینترکام می شود. این ارتباطات باعث بهتر ارئه شدن خدمات و آسان تر شدن ارتباطات داخلی برای کارکنان، بازدید کنندگان، پرسنل امنیتی و ... می شود.

ادغام با سیستم کنترل دسترسی شخص ثالث (3rd-party)

اینترکام هوشمند Akuvox با پشتیبانی از RS485 و Wiegand می تواند با سیستم کنترل دسترسی موجود در مرکز تجاری کار کند. داده های تأیید شده برای مجوز ورود به ساختمان از اینترکام به کنترل کننده دسترسی که از قبل موجود است منتقل می شود. اینترکام Akuvox همچنین روش های مختلف تأیید اعتبار، از جمله کارت RFID، رمز عبور، تشخیص چهره برای ورود به ساختمان استفاده می نماید.

برای ورود به واحد تجاری نیز می توان از روش هایی مانند کارت RFID، و دکمه تماس استفاده نمود.

یکپارچه سازی کنترل آسانسور

با اتصال اینترکام Akuvox به سیستم کنترل آسانسور می توانید دسترسی بازدیدکنندگان و یا مراجعین را فقط به طبقه یا طبقه های مجاز از ساختمان محدود نمایید. و همچنین می توان آسانسور خالی را به طبقه همکف فرستاد تا مهمان یا مراجعه کننده بعد از ورود به ساختمان سوار آسانسور شده و به طبقه مورد نظر هدایت شود.

ادغام Akuvox با مرکز نظارت امنیت

با پشتیبانی از ONVIF، تصاویر ویدئویی اینترکام Akuvox را می توان توسط یک مرکز نظارت و امنیت ساختمان دریافت و مشاهده نمود. تصاویر اینترکام هوشمند Akuvox در کنار دیگر دوربین های امنیتی ساختمان باعث بالا رفتن امنیت در محیط کار و ساختمان می گردد.


کد مقاله: pa-ar-024

نظرات بازدیدکنندگان