تشخیص چهره اینترکام هوشمند Akuvox مدل R29C

تشخیص چهره اینترکام هوشمند Akuvox مدل R29C

تشخیص چهره اینترکام هوشمند Akuvox مدل R29C

 

وقتی از اینترکام هوشمند صحبت به میان می آید، کاربران انتظارات متفاوتی را در ذهن دارند که یکی از آنها تکنولوژی تشخیص چهره می باشد که خود دارای ویژگی های متفاوتی است که به بخشی از مهمترین های در ذیل اشاره میشود تا با اطلاعات بیشتر و خیالی آسوده تر Akuvox را انتخاب کنید.

 

سرعت و دقت در تشخیص چهره

هیچکس دوست ندارد جلوی درب ساختمان خود معطل شود، از این رو زمان تشخیص چهره و همچنین دقت تشخیص چهره بسیار مهم است

اینترکام هوشمند اکووکس مدل R29C شما را با سرعت و دقت بالای خود در تشخیص چهره شگفت زده میکند به طوری که در کمتر از 0.6 ثانیه با دقت 99.9% امکان تشخیص چهره را دارد حتی اگر بخشی از چهره پیدا نباشد یا حتی نور محیط بسیار کم باشد.     

              

امکان تشخیص مراجعه کننده واقعی از عکس با استفاده از هوش مصنوعی

این اینترکام هیچ وقت اشتباه نمیکند! تکنولوژی تشخیص چهره R29C امکان تشخیص عکس، عکس دیجیتال و ویدیو از کاربر را دارد که خیال شما را از هرگونه نگرانی بابت ورود غیرمجاز به ساختمانتان راحت می کند.

   

دامنه تشخیص چهره در جهت افزایش امنیت

R29c تنها زمانی امکان تشخیص چهره را دارد که مراجع پشت درب در فاصله کمتری از 150 سانتی متر ایستاده باشد در غیر این صورت پیام عدم تشخیص می دهد.

  

 

دارای الگوریتم شناسایی

R29C از الگوریتمی برخوردار است که در طی زمان و افزایش سن و یا ایجاد تغییر ظاهری در فرد باز هم امکان تشخیص آن کاربر را جهت استفاده از اینترکام دارد، به اینصورت که دیتای اینترکام هر روز آپدیت می شود تا تغییر تدریجی کاربر به صورت مداوم ثبت شود.

  

 

مدیریت آسان

اطلاعات حاصل از تشخیص چهره مراجعین را می توان از طریق اینترکام Akuvox ثبت و در دیتابیس یک رایانه  نگهداری کرد.

  

 

 

نظرات بازدیدکنندگان