اپلیکیشن Lifesmart (قسمت اول)

اپلیکیشن Lifesmart (قسمت اول)

در بخش قبلی به صورت مختصر در رابطه با کمپانی Life Smart و پروتکل انحصاری آن Coss صحبت کردیم، در این قسمت می خواهیم در رابطه با اپلیکشن Life Smart، طریقه دریافت اپلیکیشن و ایجاد حساب کاربری در این اپلیکیشن صحبت کنیم.

برای دانلود اپلیکیشن به دو روش می توان عمل کرد:

  1. 1 نحوه دانلود

روش اول : با جستجوی برنامه LifeSmart در Google Play (برای کاربران اندروید) یا APP Store (برای کاربران iOS) و دانلود آن.

روش دوم : برنامه را از لینک موجود در وب سایت رسمی LifeSmart دانلود کنید. برای دانلود از طریق این روش ابتدا مرورگر خود را در دستگاه های تلفن همراه خود باز کنید، global.ilifesmart.com را تایپ کنید، وارد صفحه اول شوید.

صفحه را به پایین اسکرول کنید، روش دانلود خود را با توجه به سیستم دستگاه های هوشمند خود از قسمت «دانلود برنامه» انتخاب کنید.

برای کاربران IOS:

روی iOS کلیک کنید، به فروشگاه اپل هدایت می‌شود، کلمه کلیدی «LifeSmart» را در جستجو قرار داده و برنامه را دریافت کنید.

برای کاربران اندروید:

روی Android کلیک کنید، بسته نصبی روی صفحه ظاهر می شود، برای دریافت برنامه روی دانلود کلیک کنید.

نحوه ورود و ثبت نام

1.1.1 در LifeSmart ثبت نام کنید

1) برنامه LifeSmart را باز کنید، روی "ثبت نام" کلیک کنید تا ثبت نام در LifeSmart شروع شود:

 

2) ابتدا منطقه خود را انتخاب کنید

 

3) برای کاربران خارج از کشور، لطفا با آدرس ایمیل و رمز عبور خود ثبت نام کنید.

 

4) برای تکمیل ثبت نام روی "ثبت نام" کلیک کنید که به صفحه اصلی متصل می شود.

وارد LifeSmart شوید

برنامه LifeSmart را باز کنید، آدرس ایمیل / شناسه LifeSmart و رمز عبور خود را وارد کنید تا وارد اپلیکیشن شوید.

صفحه اصلی

پس از ورود موفقیت آمیز، صفحه اصلی را به صورت زیر مشاهده خواهید کرد:

صفحه اصلی به 3 بخش اصلی تقسیم می شود:

1. روی نماد دایره در بالا سمت چپ کلیک کنید تا وارد منوی تنظیمات اصلی شوید.

2. " Favorite" در بالا سمت چپ برای جابجایی بین اتاق ها و گروه های مختلف.

3. درصفحه نمایش و کنترل دستگاه (منطقه خالی در تصویر) می توانید هر دستگاه هوشمندی را که به آن متصل شده اید نظارت و کنترل کنید.

دراین رابط کاربری  2 ویژگی اصلی داریم

نمایش وضعیت

اگر نماد  نمایش داده شود، نشان می دهد که دستگاه آفلاین است که می تواند به دلیل روشن نبودن دیوایس و یا  قطع ارتباط با Smart Station باشد اگر وضعیت دیگری رخ دهد، نمادها یا پیام‌های بازشوی مختلفی برای اطلاع شما از وضعیت واقعی دستگاه وجود دارد.

عملکرد دستگاه

1)      روی دکمه سوئیچ هر دستگاه کلیک کنید تا آن را روشن/خاموش کنید. خاکستری نشان می دهد دستگاه خاموش است و سفید نشان می دهد دستگاه روشن است.

2)       روی فضای خالی در بخش دستگاه کلیک کنید تا وارد صفحه فرعی شوید که در آن می‌توانید وضعیت آن را بررسی کنید، دستورات دیگری غیر از روشن/خاموش کردن (به عنوان مثال کولر گازی) انجام دهید و عملکردهای خاصی از جمله رنگ نور، دمای هدف یا حالت را ویرایش کنید. . روی «…» در بالا سمت راست کلیک کنید تا نام دستگاه خود را تغییر دهید و یا گروه‌بندی کنید.

 

 منوی تنظیمات اصلی

روی نماد دایره در بالا سمت چپ در صفحه اصلی کلیک کنید تا وارد منوی تنظیمات اصلی شوید:

در این قسمت می توانید اطلاعات حساب خود را ویرایش کنید، به حساب دیگری بروید، تنظیمات هوشمند را تنظیم و بررسی  کنید و تمام دستگاه های هوشمند خود را در اینجا مدیریت کنید ، همچنین اضافه کردن دیوایس را در همین بخش انجام می شد. در کل این منو شامل مدیریت حساب، اتاق‌ها و گروه‌ها، هوش مصنوعی، پیام، تنظیمات و افزودن دستگاه است.

مدیریت حساب

روی اولین نوار بالای منوی تنظیمات اصلی کلیک کنید که به مدیریت حساب منتهی می شود. در اینجا می توانید اطلاعات حساب خود را بررسی و ویرایش کنید:

قسمتا مدیریت حساب دارای 6 بخش از جمله اطلاعات شخصی، مدیریت کاربران خانگی، تغییر کاربران خانگی، خدمات ارزش افزوده، دوستان LifeSmart و مدیریت دستگاه ها است.

 

1. اطلاعات شخصی

برای ورود به مرکز اطلاعات شخصی کلیک کنید.

در اینجا می توانید به راحتی اطلاعات شخصی خود از جمله آواتار، نام مستعار، آدرس ایمیل و رمز عبور خود را ویرایش کنید. شناسه LifeSmart و منطقه شما نیز در اینجا قابل مشاهده است.

 

2. مدیریت کاربران خانگی

این ویژگی به شما امکان می دهد اعضای خانواده خود را برای دسترسی به کنترلر هوشمند خود اضافه کنید:

ابتدا باید برنامه LifeSmart را دانلود کرده و ثبت نام کنند. لطفاً شناسه های LifeSmart را کپی کنید (شناسه ها در بخش مدیریت حساب ها نشان داده می شود، به عنوان مثال: "7768537" در تصویر زیر)

مطمئن شوید که وارد حساب اولیه خود شده اید. (به عنوان مثال، شناسه حساب اولیه: 7722454)

روی «مدیریت کاربران خانگی» - «Next» کلیک کنید، روی علامت «+» در بالا سمت راست کلیک کنید، شناسه(های) عضو(های) خانواده خود را وارد کنید، روی «OK» کلیک کنید. اگر می خواهید این عضو را حذف کنید، روی دکمه ویرایش کلیک کنید تا حذف شود

 

 

 

3. کاربران خانگی را تغییر دهید

می‌توانید برای مدیریت دستگاه‌ها در مکان‌های مختلف به حساب دیگری بروید.

برای ورود به حساب های مختلف وارد Change Home Users شوید.

 

 

4. خدمات ارزش افزوده

سرویس VIP ویژگی‌های جدیدی را که در اینجا ارائه می‌دهید. (قبل از استفاده از این سرویس، عضویت VIP شما باید فعال شود، برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد آن، با تیم پشتیبانی Life Smart تماس بگیرید.)

5. Friends of LifeSmart

همکارانی که با LifeSmart کار می کنند، در حال حاضر Eliq را در اینجا فهرست کرده ایم:

 

6. مدیریت دستگاه ها

می توانید سوابق تمام دستگاه های تلفن همراهی که با حساب کاربری شما ثبت شده اند را بررسی کنید.

نحوه تغییر رمز حساب کاربری:

1)      روی کلمه عبور کلیک کنید و رمز عبور فعلی خود را وارد کنید.

2)  رمز عبور جدید خود را وارد کنید و سپس روی OK کلیک کنید

) پس از تکمیل، یک اخطار "تغییر رمز عبور موفقیت آمیز" وجود خواهد داشت.

 

 

نحوه تنظیم مجدد رمز عبور:

1) هنگامی که هنگام ورود رمز عبور خود را فراموش کردید، روی "Having trouble?" کلیک کنید.

2) روی "Forgot password" کلیک کنید و آدرس ایمیل خود را (که برای ثبت نام استفاده می کردید) وارد کنید، روی بررسی کلیک کنید. سپس یک لینک امنیتی به ایمیل شما ارسال می شود.


3) سپس وارد باکس ایمیل خود شوید و ایمیل ریست رمز عبور را بررسی کنید:

4) برای ریست رمز عبور خود روی لینک کلیک کنید.

 

 5) رمز عبور جدید خود را در اینجا وارد کنید، سپس روی "Confirm" کلیک کنید

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نویسنده: مهندس پدرام حسینی کارشناس فنی تیم پاردیک

نظرات بازدیدکنندگان