راه حل مبتنی بر ابر (Cloud) اکووکس Akuvox ، آسایش و امنیت را برای خانه های شما به ارمغان می آورد

راه حل مبتنی بر ابر (Cloud) اکووکس Akuvox ، آسایش و امنیت را برای خانه های شما به ارمغان می آورد

یک خانواده ای که در تهران زندگی می کردند به دنبال سیستم اینترکام برای خانه خود بودند. در خانه آنها ، سیستم های پیشرفته زیادی مانند سیستم اتوماسیون خانه هوشمند همانند Zipato و سیستم دوربین مداربسته نصب شده است. زیرا پدر خانه طرفدار پر و پا قرص فن آوری های جدید است. وی در گذشته بسیاری از سیستم های اینترکام مبتنی بر IP آنالوگ و سنتی را امتحان کرده اما با توجه به علاقه او به فناوری روز و هوشمند سرانجام آنها را رها کرده است. این سیستم ها فقط ارتباط صوتی و تصویری را ارائه می دهند و نمی توانند با سیستم های امنیتی یا خانه هوشمند موجود کار کنند. وقتی سرویس مخابره داخل ساختمان هوشمند ابر Akuvox از طریق خانه هوشمند پاردیک نماینده رسمی Akuvox در ایران به خانواده معرفی شد، اوضاع تغییر کرد.

راه حل انتخاب شده عمدتاً شامل ایفون تصویری Akuvox R20A شامل دوربین 3 مگاپیکسلی و یک دکمه تک تماس و برنامه آی فون یا اندروید تلفن همراه Akuvox SmartPlus است که به Akuvox Cloud متصل می شوند. برای این خانه دو اینترکام مدل R20A نصب شده است ، یکی درب ورودی و دیگری درب پارکینگ. همه اعضای خانواده برنامه SmartPlus را روی تلفن های هوشمند خود نصب کردند که به صورت یکپارچه با اینترکام ها کار می کند.

راه حل مبتنی بر ابر ، اعضای خانواده دارای ویژگی های غنی داخلی در حال حرکت است. به سادگی با استفاده از برنامه SmartPlus در تلفن های هوشمند خود ، آنها می توانند بازدیدکنندگان را ببینند و با آنها صحبت کنند، قفل درها را باز کنند، درب ساختمان و پارکینگ را بررسی کنند و یک کلید یکبار مصرف موقت برای دوستان یا میهمانان ایجاد کنند. حتی اگر آنها به مسافرت بروند و در مکان های هزاران کیلومتر دورتر از خانه باشند، اما هنوز هم با تلفن های همراه خود به همه این ویژگی ها دسترسی پیدا می کنند.

این خانواده همچنین ترجیح داده اند در مجموع دو مانیتور داخلی Akuvox C315W اندروید را در طبقه پایین و طبقه بالا نصب کنند. آنها نه تنها راه آسان برای برقراری ارتباط از اتاق به اتاق را کسب نمودند، بلکه قابلیت توسعه بسیار خوبی برای یکپارچه سازی سیستم های داخلی دارند. C315W مبتنی بر Android و SIP قادر به پخش مستقیم فیلم از دوربین های نظارت تصویری نصب شده در داخل و اطراف خانه است و با نصب برنامه خانه هوشمند، به عنوان یک صفحه کنترل خانه هوشمند نیز عمل می کند.

این راه حل زندگی را برای خانواده آسان تر و ایمن تر می کند. با سرویس مخابره داخل ساختمان Akuvox ، مثل اینکه آنها خانه خود را به هر کجا که می روند با خود حمل می کنند، در حالی که در خانه، کل خانه از طریق مانیتورهای داخلی به یکدیگر متصل می شود و آنها فقط یک دستگاه دارند که می تواند با تمام فن آوری های خانه کار کند.


کد مقاله: pa-ar-022

نظرات بازدیدکنندگان