ویژگی Starlight در محصولات Akuvox به چه معناست؟

ویژگی Starlight در محصولات Akuvox به چه معناست؟

ویژگی Starlight در محصولات Akuvox به چه معناست؟

شاید شما هم در بررسی مشخصات محصولات Akuvox با ویژگی Starlight روبرو شده باشید. آیا می دانید این ویژگی چیست و چه کمکی به دریافت تصاویر توسط ایننترکام های Akuvox می کند ؟! با ما همراه باشید تا بصورت خلاصه شما را با این ویژگی آشنا کنیم.

ویژگی Starlight چیست؟

استارلایت (Starlight) ویژگی است که به دوربین این توانایی را می دهد که بتواند تصاویر بهتری از محیط های بسیار کم نور ارائه کنند. بصورت استاندارد چشم انسان در محیط هایی که روشنایی آن کمتر از 20 Lux است به سختی می تواند اجسام را تشخیص بدهد و یا حتی آنها را ببیند. اما فناوری Starlight این امکان را برای دوربین فراهم می کند تا تصاویر واضحی از یک محیط تاریک با روشنایی 0.01 Lux را برای کاربر ارسال نماید.

Starlight چگونه کار می کند؟

یک سنسور درست مثل شبکیه چشم انسان است که به نور محیط آن حساس است و کیفیت تصاویر را با توجه به میزان نور مورد استفاده حسگر، همراه با لنز دوربین تعیین خواهد کرد و در نتیجه، برای اکثر دوربین ها حفظ تصاویر با کیفیت بالا در شب با نور بسیار کم مسئله مهمی است.

چگونه سنسور قادر به تولید تصاویر واضح است؟

تکنولوژی دوربین های دارای ویژگی Starlight از حسگرهای بزرگتر و بسیار حساس استفاده می کند که دیافراگم را گسترده تر و سرعت شاتر را برای جمع آوری نور کافی برای تصاویر تک رنگ و رنگی کاهش می دهد، حتی زمانی که چشم انسان نمی تواند چیزی را شناسایی کند. بنابراین دوربین مجهز به تکنولوژی زمانی که چشمان شما درمیان تاریکی هیچ چیزی نمی بینید تصاویر را با بهترین وضوح ثبت میکند.


کد مقاله: pa-ar-018

نظرات بازدیدکنندگان