ارتباط موفق با Tuya و HDL

ارتباط موفق با Tuya و HDL

ارتباط موفق و موثر Akuvox با tuya و HDL

ویژگی ها و مزایا

با ادغام تاچ پنل های هوشمند آکووکس با  Tuya Cloud ، کاربران می توانند سیستم های داخلی و هوشمند خود را از یک رابط واحد کنترل کنند. تاچ پنل های اکووکس همچنین به عنوان یک رابط بین برنامه Tuya Smart و اینترکام های هوشمند Akuvox عمل می کند که به کاربران اجازه می دهد تا از برنامه Tuya برای برقراری ارتباط با اینترکام هوشمند و اجازه ورود و مکالمه با مراجعین پشت درب ساختمان استفاده کنند.

ویژگی ها و مزایا

ادغام indoor panelهای هوشمند Akuvox با خانه هوشمند HDL این برنامه به کاربران این امکان را می دهد تا از طریق یک رابط واحد ، هر دو سیستم هوشمند داخل ساختمان و خانه خود را کنترل کنند. بدون نیاز به پنل هوشمند اضافی ، این ارتباط موفق به شما کمک می کند زندگی را آسان تر کرده و همچنین هزینه های زندگی را کاهش دهید!

تویا

Tuya Smart یک پلت فرم IoT Cloud پیشرو در جهان است که نیازهای هوشمندسازی مصرف کنندگان ، تولیدکنندگان ، مارکتر ها ، OEM ها را به هم متصل می کند ، یک پلت فرم All-in-one که به گونه ای طراحی شده است که به هر شرکتی امکان می دهد به راحتی محصولات خود را هوشمند کند. این شرکت بر این اصل تاسیس شد که با داشتن فناوری بنیادی مناسب ، هر عملکردی را ممکن ساخته تا هر محصول ، هر ویژگی ، هر سرعت ، هر قابلیت و هر مدل تجاری را هوشمند کند

HDL

HDL یک شرکت فناوری بین المللی است که در زمینه ی خانه های هوشمند ، ساختمان های هوشمند و هتل های هوشمند فعالیت می کند. این شرکت سیستم کنترل هوشمند جامع و راه حل های اتوماسیون برای تمام بخش های خانه و یا ساختمان به بازار ارائه می دهد. محصولات اتوماسیون HDL با داشتن یک شبکه جهانی فروش و خدمات، برای دهها هزار پروژه در بیش از 100 کشور و منطقه اعمال شده است.

نظرات بازدیدکنندگان